De fontein op het Gemeenteplein
De fontein op het Gemeenteplein doet het! Met deze zomerse temperaturen komt dat goed uit. Het waterelement op het Gemeenteplein is aangezet en zorgt voor verkoeling én plezier voor jong en oud.
De komende tijd worden nog wel de laatste puntjes op de i gezet. Zo wordt de verlichting aangesloten en worden de waterstralen verder afgesteld. Het kan daarom zijn dat niet alles direct perfect werkt, maar daar wordt hard aan gewerkt.
Geniet van het water, de zon en het vernieuwde Gemeenteplein!

